Probleme compresor aparat aer conditionat, avand in vedere ca lunile de vara pot deveni caniculare si, ca atare, probabil ca te bazezi pe sistemul de aer conditionat al masinii tale, pentru a te mentine confortabil atunci cand te deplasezi. Una dintre componentele care ajuta sistemul de aer conditionat sa functioneze este compresorul aparatului de aer conditionat.
Compresorul AC este format din 2 porturi, o intrare si o iesire sau, respectiv, „aspiratie” si „descarcare”. Orificiul de aspiratie este intotdeauna orificiul cu diametrul mai mare. Agentul frigorific este „aspirat” in compresor, comprimat si „descarcat” prin orificiu de evacuare, indreptat spre radiator. In interiorul compresorului se afla o serie complexa de pasaje, supape, rulmenti si alte componente.
Un compresor ar trebui sa dureze aproximativ 10 pana la 15 ani, dar poate avea o durata de viata redusa daca utilizezi frecvent sistemul de aer conditionat. Daca compresorul de aer merge prost, trebuie sa duci masina la un service auto pentru al inlocui. Iata cateva dintre semnele ca un compresor se poate apropia de sfarsitul unei perioade de functionare.
Sunete ciudate cand pornesti aerul
Unul dintre semnele pe care ti le poate da masina atunci cand compresorul aparatului de aer conditionat se apropie de sfarsitul duratei de viaa, sunt zgomotele ciudate cand pornesti aparatul de aer conditionat. Compresorul este alcatuit din diferite componente, asa ca este posibil sa auzi diferite zgomote provenind de la unitate. Cele mai frecvente zgomote sunt cele de suierat sau scartait.
Scurgeri de lichid sub masina cand aerul ruleaza
Daca compresorul aparatului de aer conditionat al masinii tale se afla aproape de sfarsit, poate incepe sa curga. Ca atare, este posibil sa observi o baltoaca de lichid sub masina dupa ce ai pornit unitatea de aer conditionat. Este important sa retii ca din masina ta se poate scurge o cantitate mica de condens, atunci cand unitatea de aer conditionat functioneaza, asa ca, cantitatile mici de apa nu ar trebui sa fie o problema. Cu toate acestea, ar trebui sa te ingrijoreze fluidele de sub masina.
Din pacate, poate fi greu de spus daca scurgerea este cauzata de compresor sau de o alta componenta a masinii tale, asa ca ar trebui sa soliciti intotdeauna un atelier de reparatii auto sa verifice daca observi vreo scurgere.
Flux de aer redus cand aparatul de aer conditionat functioneaza
Daca compresorul de aer conditionat merge prost, este posibil sa observi ca suflă mai putin aer prin orificiile de ventilatie decat in mod normal, atunci cand pornesti unitatea de aer conditionat. Acest lucru poate fi cauzat de multe probleme, inclusiv probleme ale filtrului de aer, sau lipsa lichid refrigerant in instalatie. Deci, aceasta problema ar trebui sa fie inspectata de o unitate service auto, asa cum este Service Auto Malu Mare, pentru a determina daca problema este compresorul sau altceva.
Aerul conditionat sufla aer cald
In cele din urma, daca compresorul masinii tale s-a defectat, bu vor mai fi sanse ca sa sufle aer rece. In schimb, aerul care vine de la orificiile de ventilatie va fi fierbinte. Inca o data, exista multe motive pentru care masina ta poate sufla aer fierbinte, cum ar fi niveluri scazute de agent frigorific, sau un compresor de aer conditionat defect. Ar trebui consultat un mecanic auto pentru a determina motivul pentru care nu ai aer rece atunci cand utilizezi unitatea de aer conditionat a masinii.
Probleme compresor aparat aer conditionat
Daca sistemul de aer conditionat al masinii tale nu mentine un interior rece, ar trebui sa duci masina la un atelier de reparatii auto, cum ar fi unitatea noastra Service Auto Malu Mare. Te putem ajuta sa determini daca compresorul, sau o alta piesa functioneaza prost si sa remediem problema, astfel incat aerul rece sa inceapa sa fie distribuit din nou prin masina ta.
Programeaza o intalnire la locatia noastra din Malu Mare, sau acceseaza pagina de Contact. Suntem intotdeauna bucurosi sa te ajutam, dupa ce iti programezi o intalnire cu unul dintre mecanicii nostri experimentati.